Be Invisible

Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)







100% Copyright by Fazlin Anieza
Powered by Blogger.
Kembali .

Hai , Assalamualaikum . Rasanya lama da tak update nie. Hewhew lama ohh. takpe , maybe bulan nie aku akan kerap updateee *ada ke org nk baca :P . Aku rasa dalam minggu nie 2 kali aku turun melakaa . Yee melakaa . Negeri yang paling aku sayang :D Haha bukan ape , tempatt dea sangat awesomee ~ . 1st minggu nie keluar dengan Lut fi , saja jalan-II sambut anvrsy *Hihi gedik kan :p Lalaa suka hati laa ahaha . Tempat macam biasa laa , DP / MP jeh , uhh jeh laa yang mampu kan , hew hew :3 2nd pulak , kuar hari isninn , tapi bukann dengan lut fi jeh , tambah lagi 2 orggg . Ahaa jeng-II , sape sape ? *dpt teka takk ? Haha sape yg ada FB aku maybe tahu da kot aku kuar dgn sape :P Hee , alaa dengan BFF kott ; Daha / Syud :) , Hahaa ktorg round pusing satu melakaa , bosan daa . Kesiann kesian :| Tapi beshh ohh jalan ramai-II , hihihh , Okayy la next entry storyy lagi. Kbye :] 



Erk. Abaikan muka kami. Haha